نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

نحوه رفع ghost touch در تبلت سامسونگ

Ghost touch یکی دیگر از مشکلات مرگبار صفحه نمایش است که می توانید در اندروید تجربه کنید. در مقایسه با صفحه نمایش شکسته فیزیکی، حتی می تواند ناامید کننده تر و غیر واقعی تر باشد. اگر صفحه لمسی شما به طور خودکار خودش کار می کند - شاید لمس های تصادفی یا برخی از قسمت های صفحه نمایش، شما تنها نیستید. امیدواریم این مقاله شما را راهنمایی کند که چگونه این مشکل شرم آور «Android ghost touch» را برطرف کنید و بتوانید دوباره تبلت سامسونگ خود را کنترل کنید.

Ghost Touch در اندروید به چه معناست؟

احتمالاً هنگام شارژ تبلت سامسونگ خود آن را تجربه کرده اید. زمانی اتفاق می‌افتد که تلفن شما به خودی خود کار می‌کند و به برخی از لمس‌ها پاسخ می‌دهد که واقعاً اینطور نیستید. این می تواند یک لمس تصادفی باشد، بخشی از صفحه نمایش، یا برخی از قسمت های صفحه یخ زده شود.

دلایل مشکل ghost touch اندروید

ما به شما نشان می دهیم که چگونه مشکل ghost touch اندروید را برطرف کنید. اما آیا می دانید علت آن چیست؟ Android ghost Touch معمولاً یک مشکل نرم افزاری نیست. اگر آن را تجربه می کنید، احتمالاً مشکل از سخت افزار است - شاید خود صفحه نمایش.

کابل شارژ یا شارژر ضعیف

این تا حد زیادی گزارش شده ترین علت لمس شبح در اندروید است. اگر متوجه شدید که وقتی شارژر را وصل می‌کنید، تبلت سامسونگ شما شروع به ضربه زدن به خود کرد، احتمالاً شارژر مقصر است. شاید شارژر با دستگاه شما سازگار نباشد یا شارژر ضعیفی باشد.

به روز رسانی های نرم افزاری معیوب

اگرچه، این مشکل به ندرت ناشی از یک مشکل نرم افزاری است. با این حال، یک کد اشتباه در نرم افزار ممکن است برخی از قسمت های صفحه نمایش شما را مسدود کند یا باعث شود که لمس های تصادفی شروع شود.

نحوه رفع ghost touch در تبلت سامسونگ

هوای بسیار سرد یا گرمای بیش از حد

برای اینکه صفحه نمایش به درستی کار کند، تعمیرات تبلت سامسونگ باید در یک محیط معتدل باشد. اگر دستگاه در حال یخ زدن یا پرخوری باشد، ممکن است لمس روح را تجربه کنید. اکنون، واکنش لمس شبح ممکن است تهاجمی نباشد، اما بر بخشی از صفحه نمایش تأثیر می گذارد.

محافظ صفحه نمایش بد

همچنین اگر محافظ صفحه نمایش بدی دارید - به طور عمده اگر به طور محکم به صفحه نمایش متصل نشده باشد، یا اگر ذرات بین صفحه نمایش و محافظ وجود داشته باشد، ممکن است با لمس شبح در تلفن اندرویدی خود مواجه شوید.

نحوه رفع مشکل ghost touch در اندروید

هنگامی که اکنون دلایل لمس شبح در اندروید را می دانید، در اینجا بهترین راه ها برای رفع آن به تنهایی وجود دارد.

از شارژر باکیفیت استفاده کنید

اول، اگر در حین شارژ کردن تبلت سامسونگ خود فقط لمس روح را تجربه می کنید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شارژر دیگری را تهیه کنید که با تبلت سامسونگ شما سازگار باشد. اگر هنوز شارژر را همراه تبلت سامسونگ خود دارید، توصیه می کنیم به جای آن از آن استفاده کنید. در غیر این صورت، به سادگی یک شارژر جدید را از یک شرکت معتبر یا فروشگاه رسمی برند خود تهیه کنید.

صفحه نمایش را تمیز نگه دارید

صفحه نمایش برای انجام هر کاری به تماس بین انگشت شما و صفحه لمسی متکی است. این همچنین زمانی اعمال می شود که صفحه نمایش دارای ذرات خارجی باشد - شاید از انگشتان کثیف یا گرد و غبار محیط. در این صورت صفحه نمایش تبلت سامسونگ خود را تمیز نگه دارید تا از شر مشکل ghost touch اندروید خلاص شوید.

انجام این کار آسان است، فقط صفحه را خاموش کنید، دستمال مرطوب تمیز (یا پارچه نرم) بگیرید، سپس به آرامی روی صفحه پاک کنید. صفحه نمایش را با اشیاء تیز خراش ندهید.

همچنین، اگر صفحه نمایش شما ترک یا خراشیده شود، ممکن است با لمس ارواح مواجه شوید. بنابراین مطمئن شوید که تبلت سامسونگ را از خط و خش در امان نگه دارید.

بین استفاده از صفحه نمایش استراحت کنید

برای رفع/جلوگیری از لمس ارواح در تلفن اندرویدی خود، همچنین باید تبلت سامسونگ را در دمای معمولی نگه دارید و همیشه به یاد داشته باشید که بین استفاده از صفحه نمایش استراحت کنید، به خصوص زمانی که تبلت سامسونگ داغ می شود. همچنین سعی کنید از تبلت سامسونگ در دمای گرم - زیر نور مستقیم خورشید و غیره استفاده نکنید.

صفحه تبلت سامسونگ را تعویض کنید

این هنوز اهمیت دارد. اگر صفحه نمایش شما نمی تواند از لمس شبح بهبود یابد، ممکن است یک تماس برای تعویض صفحه نمایش باشد. شاید صفحه نمایش ضعیف می شود، آب داخل آن رفته یا با یک قطعه صفحه نمایش بد جایگزین شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک مهندس صالح در حوزه تعمیرات تبلت در اطراف خود پیدا کنید و صفحه نمایش را تعمیر کنید - معمولاً مرکز خدمات رسمی تلفن شما.

آن را به مرکز خدمات ببرید

در نهایت، اگر صفحه نمایش شما نمی تواند از لمس شبح بهبود یابد، آخرین کاری که می توانید انجام دهید این است که آن را به تعمیرکار ببرید تا صفحه نمایش را برای شما تعمیر کند. حتی ممکن است دلیل آن صفحه نمایش نباشد، اما هنگامی که مشکل سخت افزاری است، باید توسط یک تکنسین حرفه ای رفع شود.

مقالات مرتبط:

sanattormoz.parsiblog.com

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 21:40

سیستم سینی و نردبان کابل چیست؟

در سیم کشی برق ساختمان ها، یک سیستم سینی کابل برای نگهداری و هدایت کابل های الکتریکی عایق مورد استفاده برای توزیع برق، کنترل و ارتباطات به کار می رود. سینی های کابل به عنوان جایگزینی برای سیم کشی باز یا سیستم های لوله کشی برق استفاده می شوند و معمولا برای مدیریت هدایت کابل ها در ساخت و ساز تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. سینی های کابل به طور خاص، در مواردی که تغییرات در یک سیستم سیم کشی قابل پیش بینی باشد مفید هستند. به این دلیل که کابل های جدید را می توان با قرار دادن در سینی کابل موجود به جای کشیدن آنها از طریق یک لوله جدید، اجرا نمود.

طبق استانداردها و مقررات NEC، یک سیستم سینی کابل یک واحد یا مجموعه ای از واحدها یا بخش ها و اتصالات مربوطه است که یک سیستم ساختاری سخت است و برای نگهداری و بستن ایمن کابل ها و مسیرهای هدایت کابل ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه سینی های کابل بخشی ضروری از ساخت و ساز صنعتی و تجاری با ارائه راه حل های سریع، اقتصادی و قابل انعطاف برای مسائل اجرایی پیش رو هستند. پوشش گالوانیزه گرم قادر به پشتیبانی از انواع متدهای سیم کشی زیر هستند:

خطوط برق ولتاژ بالا (High Voltage)

کابل های توزیع برق

سیم کشی سیستم های کنترلی حساس

سیم کشی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی

کابلهای نوری (فیبر نوری)

سینی کابل و نردبان کابل چیست

جنس سینی کابل برق فلزی:

اکثر سیستم های سینی کابل از فلز مقاوم در برابر خوردگی (فولاد با کربن پایین، فولاد ضد زنگ و یا یک آلیاژ آلومینیوم) و یا از فلزی با آبکاری مقاوم در برابر خوردگی (روی یا اپوکسی) ساخته می شوند.

انتخاب جنس سینی برای هر نوع نصب خاص بستگی به محیط نصب (خوردگی و ملاحظات الکتریکی) و هزینه دارد. نوع متریال به کار رفته در ساخت سینی کابل نقش مهمی در دوام و پایایی آن دارد. سه نوع اصلی سینی کابل عبارتند از:

1- سینی کابل فولادی (Steel):

سینی کابل فولادی از فولادهای با کیفیت ساختاری بالا توسط فرآیند شکل گیری با نورد مستمر ساخته می شوند. فرآیند فرم دهی و اکسترود باعث افزایش استقامت مکانیکی آنها می گردد.

مزایای اصلی سینی کابل فولادی، استقامت مکانیکی بالا و هزینه کم است. معایب آن عبارتند از وزن بالا، هدایت الکتریکی پایین و مقاومت نسبتا ضعیف در برابر خوردگی.

میزان خوردگی به عوامل بسیاری مانند محیط، پوشش یا حفاظت در نظر گرفته شده و فرمولاسیون فولاد سینی بستگی دارد. برخی شرکت های سازنده، پوشش و آبکاری خاص برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی فولاد پیشنهاد می دهند. این موارد شامل پیش گالوانیزه، گالوانیزه گرم (پس از ساخت)، اپوکسی و رنگ های خاص است.

2- سینی کابل استیل (فولاد ضد زنگ یا Stainless Steel):

فولاد ضد زنگ مقاومت بالا در برابر رطوبت، مقاومت بالا در برابر خمش، در دمای بالا دارد.

سینی کابل استیل از فولاد ضد زنگ AISI نوع 316 نورد شده ساخته می شود.

فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر رنگدانه ها، مواد شیمیایی آلی و غیر آلی در دمای بالا می باشد.

سیستم سینی و نردبان کابل

میزان بالای کروم و نیکل و کاهش سطح کربن به منظور افزایش مقاومت در برابر خوردگی و آسان نمودن جوشکاری می باشد. آلیاژ نوع 316 شامل مولیبدنوم (Molybdenum) برای افزایش استقامت در درجه حرارت بالا و بهبود مقاومت در برابر خوردگی، به ویژه در برابر اسید سولفوریک و کلرید می باشد. میزان کربن برای تسهیل جوشکاری کاهش می یابد.

3- سینی کابل آلومینیوم:

سینی های کابل ساخته شده از آلومینیوم اکسترود شده اغلب به دلیل نسبت بالای استقامت به وزن خود، داشتن بهترین مقاومت در برابر محیط های با درصد خوردگی بالا و نیز سهولت نصب مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این نوع سینی ها مزایای سبک وزن بودن ( تقریباً 50% سبک تر از سینی فولادی) و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری را دارا می باشند و از آنجا که سینی کابل آلومینیومی مغناطیسی نیست، تلفات الکتریکی نیز به حداقل می رسد.

محصولات سینی کابل از آلیاژهای سری 6063 شکل می گیرند که بر اساس طراحی آلیاژ آزاد مس برای کاربرد های دریایی است. این آلیاژ ها حاوی سیلیکون و منیزیم در مقادیر مناسب برای تشکیل سیلیکات منیزیم هستند که به آنها اجازه می دهد که گرما را به راحتی دفع کنند. این آلیاژ های سیلیکونی منیزیم دارای شکل پذیری و مشخصات ساختاری خوب و همچنین مقاومت در برابر خوردگی عالی هستند.

مقاومت بسیار خوب در برابر خوردگی، از جمله شرایط آب و هوایی، که توسط آلومینیوم نشان داده می شود، به دلیل خاصیت خود ترمیمی لایه اکسید آلومینیوم که سطح آن را محافظت می کند می باشد. مقاومت آلومینیوم به مواد شیمیایی در محیط کاربرد باید قبل از استفاده از آن مورد آزمایش قرار گیرد.

سینی کابل برق گالوانیزه چیست؟ و تفاوت سینی کابل گالوانیزه گرم و سرد!

پرکاربرد ترین نوع پوشش برای سینی کابل، گالوانیزه کردن آن است. این پوشش مقرون به صرفه است، در مقابل طیف گسترده ای از مواد شیمیایی محیطی محافظت خوبی انجام می دهد و اگر دچار خراش یا برش بر روی بدنه خود نشود خود ترمیم بوده و آسیب نخواهد دید.

سینی کابل کاوه

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 20:03

تولید کننده و بهترین برند سینی کابل

این واحد صنعتی در زمینه تولید، تامین و صادرات انواع سینی کابل اعم از سینی کابل های نردبانی (نردبان کابل)، سینی کابل های مشبک (پانچ شده) و سینی کابل های گالوانیزه گرم و متعلقات آنها با برند ثبت شده ی آرسینی ®ARSINI در داخل کشور مشغول می باشد و دفتر فروش آن در خیابان لاله زارِ تهران در کشور ایران واقع شده است.

شرکت تولید کننده سینی کابل

از سینی‎ های کابل برای پشتیبانی از کابل‌های برقی مورد استفاده در مخابرات و توزیع برق استفاده می‎ شود. سینی‎ های کابل به عنوان جایگزینی برای مجراهای سیم‎ کشی یا سیستم‎ های لوله‎ کشی الکتریکی مطرح هستند و معمولا به عنوان ابزاری برای مدیریت کابل در ساختمان‎های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‎ گیرند. مزیت استفاده از سینی ‎های کابل به ویژه در شرایط پیش ‎بینی امکان تغییر در سیستم سیم‎ کشی مشهود است زیرا در صورت استفاده از سینی کابل، کابل‎های جدید صرفا روی سینی قرار می‎ گیرند و نیازی به عبور آنها از لوله نیست.

الکترو آرین صنعت™ از برترین تولید کنندگان سینی کابل در ایران و از سازنده های پیشرو در طراحی و ساخت انواع سینی کابل‎ های نردبانی و مشبک (پانچ شده) است. سینی کابل‎ های با دوام ساخت گروه الکترو آرین صنعت™ در ابعاد مختلف (یعنی طول، عرض، ارتفاع و ضخامت مختلف) و در جنس ‎های مختلف مانند استیل، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ، طبق نیازهای دقیق مشتری در دسترس هستند.

 

تولید کننده سینی کابل

سینی کابل‎ های فولادی در انواع رنگ‏ آمیزی شده، روکش شده با رنگ پودری، پیش گالوانیزه و گالوانیزه گرم به مشتریان عرضه می‎ شوند. افزون بر این، سینی کابل‏ های گالوانیزه گرم آرین صنعت دارای استاندارد ASTM-A123 می باشد. علاوه بر این، در این واحد صنعتی مجموعه کاملی از اتصالات جانبی اعم از زانوهای عمودی و افقی‏، زانوهای داخلی و خارجی، تبدیل و سه راهی، رابط، انواع ساپورت و ... نیز ارائه می ‎شود.

تولید کننده و سازنده سینی کابل برق

به منظور تکمیل بسته ارائه سینی کابل در کمپانی الکترو آرین صنعت™، این واحد صنعتی سیستم‎ های پشتیبانی مقرون به صرفه، کاملا قابل تنظیم و قابل استفاده مجدد را نیز ارائه می‎دهد. برای نصب این سینی‎ کابل ‏ها به جوشکاری و سوراخکاری نیاز نیست و نصب آن‎ها بسیار آسان است. این سینی‎ کابل ‎ها برای کاربردهای چند منظوره در سیستم‌های الکتریکی، ابزار دقیق و مکانیکی مناسب هستند.

از سینی‎ های زیر کابل برای پشتیبانی از کابل‌های برقی مورد استفاده در مخابرات و توزیع برق استفاده می‎ شود. سینی‎ های کابل به عنوان جایگزینی برای مجراهای سیم‎ کشی یا سیستم‎ های لوله‎ کشی الکتریکی مطرح هستند و معمولا به عنوان ابزاری برای مدیریت کابل در ساختمان‎های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می‎ گیرند. مزیت استفاده از سینی ‎های کابل به ویژه در شرایط پیش ‎بینی امکان تغییر در سیستم سیم‎ کشی مشهود است زیرا در صورت استفاده از سینی کابل، کابل‎های جدید صرفا روی سینی قرار می‎ گیرند و نیازی به عبور آنها از لوله نیست.

مزایای سینی کابل های الکترو آرین صنعت™ و جدول استاندارد محاسبه سایز، ضخامت، وزن و اجرای سینی کابل

از جمله مزایای سینی کابل های تولید شده توسط گروه آرین صنعت™ می توان موارد زیر را نام برد:

قیمت مقرون به صرفه

صرفه جویی در هزینه طراحی

صرفه جویی در زمان و هزینه نصب

صرفه ‎جویی در هزینه تعمیر و نگهداری

اشغال فضای کوچکتر از محیط

برای اطلاع از مشخصات فنی سینی کابل به قسمت کاتالوگ و همچنین مشاوره در ارتباط با انتخاب محصولات می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سینی کابل ارزان

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 20 شهريور 1401 ساعت: 19:35

تعمیر برد پاور مانیتور

پاور هر سیستم دیجیتال بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد که در صورت خرابی کلیه ی فعالیت سیستماتیک دستگاه مختل می شود. برد پاور مانیتور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با کوچک ترین خطا به طور کلی باعث نابودی کارایی مانیتور می شود. خرابی برد پاور مانیتور مشکل رایجی است که فارغ از نوع، برد و مدل مانیتور نمایان می گردد. در حدی این دسته از خرابی ها رواج دارند که معمولا با مشاهده ی ناکارآمدی مانیتور تعمیرکاران ابتدا به سراغ بررسی صحت ساختار این برد می روند. در این مقاله کلیه ی جوانب تعمیراتی منبع تغذیه ی مانیتور را برای شما شرح می دهیم.

چگونه از خرابی برد پاور مانیتور مطلع شویم؟

علائم خرابی برد پاور مانیتور در اکثر مواقع کاملا واضح هستند. اگر یکی از نشانه های زیر را در حین استفاده از مانیتور مشاهده می نمایید، سریعا رایانه را خاموش کنید و به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه کنید. چراکه خرابی های این بخش می توانند به مرور زمان دیگر اجزای مهم مانیتور از جمله مین برد سیستم را نیز درگیر کنند.

عدم روشن شدن مانیتور

اصلی ترین نشانه ی خرابی برد پاور مانیتور، روشن نشدن دستگاه و عدم عکس العمل آن در فرآیند بوت شدن و شروع فعالیت سیستم رایانه ای متصل به مانیتور است. در این حالت شما قادر به شنیدن صدای بالا آمدن ویندوز و یا اجرای برنامه های اتفاقی با جا به جایی موس هستید، اما هیچ عکس العملی در مانیتور دیده نخواهد شد. البته ممکن است تنظیمات مرتبط با نور صفحه نیز ناخودآگاه دچار اختلالی شده باشند و هیچ ایرادی شامل حال برد پاور و در نتیجه تعمیر مانیتور نگردد.

خاموشی ناگهانی مانیتور پس از مدت کوتاهی روشن ماندن

اگر مانیتور روشن شده و پس از مدتی به صورت خودکار خاموش می شود، احتمالا با ایرادی در برد پاور مواجه هستید. برای رفع این مشکل تعمیرات تخصصی منبع تغذیه ی مانیتور امری ضروری است. مدت زمانی که پس از روشن ماندن مانیتور خاموش می شود، معمولا چیزی حدود 20 دقیقه است. خاطرنشان می نماییم که شما همواره می توانید با استفاده از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تعمیرات سامسونگ معضل خاموشی ناگهانی انواع مانیتورهای موجود در بازار را برطرف سازید.

تعمیر برد پاور مانیتور

پرش تصویر مانیتور در همان آغاز روشن شدن سیستم

گاهی اوقات ممکن است نیاز به تعمیر برد پاور مانیتور با پرش سریع تصویر در همان ابتدای روشن شدن کامپیوتر نمایان شود. این حالت نیز باید مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد تا ایراد اصلی برد پاور شناسایی شده و تعمیر شود.

برد پاور مانیتور را باید تعمیر کرد یا تعویض؟

برد پاور مانیتور با تامین انرژی مین برد دستگاه، سیستم کاری مانیتور را کنترل می کند. اقدامات تعمیراتی ناشیانه می توانند در حدی برای مانیتور مضر باشند که به مرگ آن ختم شوند. در این بین باید انتخاب میان تعمیر و تعویض به درستی شکل گیرد تا بدون هیچ گونه ایرادی، کارایی مانیتور بازیابی شود.

در صورتی که میزان خرابی برد پاور مانیتور شدید باشد و برد پاور به طور کامل بسوزد یا نیمه سوخته شود، تعویض الزامی است. به هرحال مشکل فنی بزرگی چون سوختگی کامل برد پاور و یا اختلال جزیی کوچکی مانند از کارافتادگی یکی از خازن های منبع تغذیه ی مانیتور در نمایندگی تعمیرات سامسونگ با استفاده از نمونه های اورجینال سازگار با سیستم از بین می روند.

هزینه ی تعمیر و بازیابی برد پاور مانیتور چه قدر می شود؟

هزینه ی تعمیر و بازیابی برد پاور مانیتور به شدت آسیب موجود بستگی دارد. همان طور که اشاره شد ممکن است به طور کامل نیاز باشد منبع تغذیه ی مانیتور تعویض گردد و یا اینکه با تعویض خازن یا مقاومت کوچکی اختلال ساختار مانیتور قابل حل باشد. مسلما هزینه ی انجام این دو پروسه یکسان نخواهد بود. اما جای نگرانی نیست.

فرقی ندارد که ایراد برد پاور مانیتور کوچک تلقی شود یا ایراد فنی و بزرگی باشد، نمایندگی تعمیرات سامسونگ هزینه ی تعمیر کلیه ی ایرادات احتمالی برد پاور مانیتورهای مختلف را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی قرار می دهد. لازم به ذکر است که تمامی اقدامات تعمیراتی مجموعه ی تعمیرات سامسونگ به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

تعمیر انواع مانیتورهای موجود در بازار

مانیتورها دستگاه های پر مصرفی هستند که کاربران بسیاری در جای جای دنیا دارند. حتی ممکن است کاربران لپ تاپ ها نیز به اتصال سیستم رایانه ای لپ تاپ به مانیتور متمایل باشند. این استفاده ی همه گیر نیاز به تعمیر را افزایش می دهد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ مجموعه ای فوق تخصصی است که به صورت اختصاصی به تعمیر و ترمیم انواع مانیتورهای موجود در بازار می پردازد.

کلیه ی مراحل تعمیراتی در این مجموعه براساس پارامترهای اصولی و استاندارد انجام شده و دارای گارانتی هستند. ما به شما این اطمینان را می دهیم که در بالاترین سطح کیفی امکان پذیر ایرادات مانیتور برطرف گردد.

تعمیر مانیتور

نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 123 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 16:16

آشنایی با انواع سوئیچ شبکه
شرکت دلتا شبکه (deltashbake) یکی از تولیدکنندگان مطرح حوزه تجهیزات اکتیو شبکه به‌خصوص انواع سوئیچ شبکه است. محصولات این برند علاوه بر کیفیت بالایی که دارند کاملا مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده و توانسته‌اند اعتماد مصرف‌کنندگان را به خوبی جلب کنند. با مجله برقچی همراه باشید تا شما را با بهترین سوئیچ های برند دلتا شبکه و قیمت خرید آنها آشنا کنیم.
 
سوئیچ شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. سوئیچ در واقع وسیله‌ای است که شبکه شما را با سایر دستگاه‌ها نظیر کامپیوترها، چاپگرها، سرورها، روترها و سایر موارد متصل می‌کند. برای بهره‌برداری و کیفیت بهتر پچ کورد شبکه کسب‌وکارهای امروزی، برخوردار بودن از یک جریات اطلاعاتی مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد. با کمک فناوری سوئیچ شبکه، این امکان به راحتی فراهم شده و انتقال داده‌های مختلفی نظیر صدا، ویدئو و غیره از طریق شبکه‌ به امری حیاتی بدل شده‌است.
 
پیش از اینکه به معرفی بیشتر محصولات شبکه دلتا شبکه بپردازیم، بهتر است با انواع مختلف این سوئیچ ها آشنا شوید:
 
سوئیچ غیر مدیریتی (Unmanaged Switch)
این نوع سوئیچ‌ها اغلب در شبکه‌های خانگی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. سوئیچ غیر مدیریتی امکان اتصال به یکدیگر را برای دستگاه‌های حاضر (مثلا کامپیوتر به کامپیوتر یا چاپگر به کامپیوتر) در یک شبکه محلی/LAN فراهم می‌کند.
 
سوئیچ مدیریتی (Managed Switch)
امکان سفارشی‌سازی و افزایش عملکرد در یک شبکه از ویژگی‌هایی است که سوئیچ مدیریتی را از نوع غیرمدیریتی متمایز می‌کند. از سایر قابلیت‌های این محصولات می‌توان به ارائه کیفیت خدمات (QoS) و پروتکل مدیریت آسان شبکه (SNMP) اشاره کرد.

سوئیچ شبکه
 
سوئیچ PoE

سوئیچ‌های PoE از فناوری توان الکتریکی بر بستر کابل شبکه (Power over Etheet) استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، زمانی که شما به چندین دستگاه شبکه مقابل متصل می‌شوید، این سوئیچ‌ها می‌توانند همزمان از انتقال داده و توان عملیاتی آن پشتیبانی کنند.
 

سوئیچ شبکه دلتا شبکه


شرکت Tenda همواره راه‌حل‌های سوئیچینگ متنوعی را برای شبکه‌های سازمانی، مراکز داده، کسب‌وکارهای کوچک و همینطور منازل ارائه می‌دهد. معمولا سوئیچ های شبکه دلتا شبکه متناسب با نیاز طیف وسیعی از صنایع نظیر ارائه‌دهندگان خدمات، خدمات مالی و بخش عمومی بهینه‌سازی شده‌اند. در بخش زیر به معرفی چند مورد از سوئیچ های کاربردی برند دلتا شبکه و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم:
 
خرید سوئیچ 5 پورت 10/100 Mbps دلتا شبکه مدل TEF1105P-4-63W:
سوئیچ 5 پورت 10/100 Mbps دلتا شبکه مدل TEF1105P-4-63W
سوئیچ 5 پورت 10/100 Mbps دلتا شبکه مدل TEF1105P-4-63W
سوئیچ دلتا شبکه مدل TEF1105P-4-63W یک محصول پرکاربرد PoE است که 5 پورت Base-TX RJ45 را با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه ارائه می‌دهد. 4 پورت آن از استانداردهای IEEE 802.3at و IEEE 802.3af پشتیبانی کرده و تا 250 متر برد دارند. هر یک از پورت‌های Poe این سوئیچ می‌تواند تا حدود 30 وات انرژی برق را ارسال کرده و 58 وات را برای کل دستگاه فراهم کند.
 
اگر به دنبال سوئیچ‌های اترنتی غیرمدیریتی برای منزل یا دفتر کار هستید، برند دلتا شبکه محصولات مقرون به ‌صرفه‌ای را روانه بازار کرده است که به راحتی عملیات اتصال به شبکه را انجام می‌دهند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از سوئیچ‌های Plug-N-Play دامنه اتصال به شبکه خود را گسترش دهید.
 

سوئیچ شبکه دلتا شبکه


این محصول یک سوئیچ خانگی/اداری (SOHO) دسکتاپ 5 پورت گیگابیتی است. پنج پورت این دستگاه از عملکرد مذاکره خودکار یا Auto-Negotiation 10/100/1000 مگابیت برثانیه برخوردارند. این درحالی است که سوئیچ شبکه دلتا شبکه مدل SG108 یک دستگاه دسکتاپ SOHO است که دارای هشت پورت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه (Auto-Negotiation) بوده و برای ایجاد یک شبکه LAN یا گسترش شبکه UpLink مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر دو این سوئیچ‌ها در مقایسه با نوع 100M سرعت انتقال داده‌ها را تا 10 برابر افزایش می‌دهند و می‌توانند ترافیک پهنای باند آبشاری (cascading bandwidth) را از بین ببرند.

خرید پچ کورد شبکه
نمایندگی پاناسونیک ...
ما را در سایت نمایندگی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 20:28

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :